Послуги Ощадбанку стають доступнішими.
29 березня до Миляцької ОТГ завітала керуюча установою Ощадбанку в місті Дубровиця - Лотушко Лілія Леонідівна, яка представила нові послуги, які зможуть отримувати жителі і гості громади не відвідуючи районного центру.
Розширення кола послуг від Ощадбанку стало можливим завдяки встановленню в приміщенні Центру надання адміністративних послуг (що в селі Миляч) сучасного інформаційно-платіжного терміналу.
Зокрема, у нововстановленому терміналі шляхом самообслуговування жителі Миляцької громади зможуть:
- оплатити послуги житлово-комунального господарства (електроенергія, телефон, водопостачання);
- поповнити рахунок мобільного телефону;
- оплачувати товари та послуги;
- здійснювати платежі з довільними данними;
- поповнювати карткові рахунки;
- отримати інформацію про залишок коштів на картковому рахунку;
- здійснювати перекази з картки на картку;
- зареєструватися і здійснювати операції з допомогою Mobile-banking та WEB-banking.
При потребі, допомогти у самообслуговуванні користувачам зможуть працівники ЦНАПу.