ПЕРЕЛІК соціальних послуг, що надаються особам, які перебувають у складних життєвих обставинах і не можуть самостійно їх подолати на території Миляцької територіальної громади.
КУ "Центр з надання соціальних послуг"
Миляцької сільської ради
Опис
Мета діяльності: надання соціальних послуг громадян похилого віку та сім’ям, дітям та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги.
Основними завданнями є:
- проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання потраплянню в складні життєві обставини сімей, дітей та молоді;
- виявлення сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги;
- виявлення громадян похилого віку, інвалідів, хворих, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги;
- забезпечення якісного надання соціальних послуг;
- здійснення соціального супроводу сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, надання їм соціальних послуг за результатами проведеної оцінки потреб їх у таких послугах;
- забезпечення взаємодії із структурними підрозділами місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, а також залучення потенціалу територіальної громади до проведення соціальної роботи.
ПЕРЕЛІК
соціальних послуг, що надаються особам, які перебувають у складних життєвих обставинах і не можуть самостійно їх подолати
- догляд вдома;
- соціальна адаптація;
- кризове та екстрене втручання;
- консультування;
- соціальний супровід;
- соціальна профілактика;
- представництво інтересів;
- посередництво (медіація);
- соціально-економічні (у формі надання натуральної чи грошової допомоги).
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ ДОГЛЯДУ ВДОМА
Назва послуги: ДОГЛЯД ВДОМА Зміст послуги: комплекс заходів, що здійснюються за місцем проживання (вдома) отримувача соціальної послуги протягом робочого дня суб’єкта, що надає соціальну послугу догляду вдома, який спрямований на створення умов забезпечення життєдіяльності осіб, які частково або повністю втратили / не набули здатності до самообслуговування. Форма надання послуги: за місцем проживання отримувача соціальної послуги (вдома) протягом робочого дня. Термін надання послуги: послуга може надаватись постійно (ІІІ, ІV групи рухової активності – 2 рази на тиждень, V група рухової активності – 5 разів на тиждень), періодично (2 рази на місяць), тимчасово (визначений у договорі період). Соціальні групи: особи похилого віку, особи з інвалідність, хворі (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більше ніж чотири місяці), які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги. |
||
Умови надання послуги: безоплатно, за плату або із встановленням диференційованої плати. Документи, необхідні для отримання послуги: звернення (заява) отримувача соціальної послуги або його законного представника до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення. Правові підстави для надання соціальної послуги: Державний стандарт догляду вдома (наказ Міністерства соціальної політики України від 13.11.2013 № 760, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22.11.2013 р. за № 1990/24522). Підстави для відмови у наданні послуг: Суб’єкт, що надає соціальну послугу, може відмовити отримувачеві у її наданні, якщо він нездатний задовольнити індивідуальні потреби отримувача соціальної послуги.
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ КОНСУЛЬТУВАННЯ Назва послуги: КОНСУЛЬТУВАННЯ Зміст послуги: комплекс заходів, що здійснюються протягом строку, необхідного для виходу зі складної життєвої ситуації та адаптації особи, сім’ї до нових умов соціального середовища, спрямованих на усунення/пристосування обмежень життєдіяльності, підтримку соціальної незалежності, збереження та продовження соціальної активності особи, сім’ї. Форма надання послуги: при стаціонарному консультуванні - у приміщенні суб’єкта, що надає соціальні послуги, у робочий час; при дистанційному консультуванні - за допомогою технічних засобів (телефон, он-лайн зв’язок), розміщених у приміщенні суб’єкта, що надає соціальну послугу (разово за зверненнями отримувачів); при вуличному консультуванні - у нестаціонарних умовах (поза приміщенням, у якому працює надавач соціальної послуги): у місцях, звичних для закритих щодо контактування соціальних груп, де вони мешкають, гуртуються, проводять разом час.
Термін надання послуги: Соціальна послуга може надаватись разово, короткостроково, періодично, довгостроково.
Соціальні групи: особи, сім’ї, групи осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах. Умови надання послуги: безоплатно. Документи, необхідні для отримання послуги:при коротко-, середньо- та тривалому консультуванні - звернення (заява) потенційного отримувача послуги або його законного представника; при разовому кризовому консультуванні - безпосереднє звернення отримувача соціальної послуги або його законного представника до надавача соціальної послуги, у тому числі за допомогою засобів зв’язку (телефону, електронної пошти, скайпу тощо); при вуличному консультуванні - виявлення під час соціального патрулювання закритих щодо контактування соціальних груп чи осіб, з’ясування ситуації та проблемних питань за їхнім запитом. Правові підстави для надання соціальної послуги: Державного стандарту соціальної послуги консультування (наказ Мінсоцполітики від 02.07.2015 № 678, зареєстрований в Мін’юсті 17.07.2015 за № 866/27311). Підстави для відмови у наданні послуг: Суб’єкт, що надає соціальну послугу, може відмовити отримувачеві соціальної послуги в її наданні, якщо за наявних ресурсів він не здатний задовольнити індивідуальні потреби отримувача соціальної послуги (відсутність кваліфікованих спеціалістів, матеріальної бази, вільних місць у суб’єкта, що надає соціальну послугу, наявність в отримувача соціальної послуги розладу психіки та/або поведінки, стану гострого алкогольного та/або наркотичного сп’яніння, ознак гострого захворювання). ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКАСОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ КРИЗОВОГО ТА ЕКСТРЕНОГО ВТРУЧАННЯ Назва послуги: КРИЗОВЕ ТА ЕКСТРЕНЕ ВТРУЧАННЯ Зміст послуги: психологічна допомога (консультування, підтримка, діагностика, корекція, психотерапія, реабілітація), надання інформації з питань соціального захисту населення, допомога в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами, представництво інтересів, корекція сімейних стосунків, допомога особам, які постраждали від насильства в сім’ї, допомога в отриманні безоплатної правової допомоги, організація надання невідкладної медичної допомоги, організація надання притулку. Форма надання послуги:за місцем проживання отримувача; за місцем перебування отримувача соціальної послуги (заклад охорони здоров’я, заклад освіти, тимчасовий притулок, тимчасові мобільні пункти допомоги, місця перебування родичів та близьких постраждалих, тимчасове безпечне місце тощо); в організації, яка здійснює кризове втручання. Термін надання послуги: послуга надається негайно з моменту отримання інформації про кризову ситуацію до моменту усунення ризику, спричиненого кризовою ситуацією, або подолання обставин, які її спричинили. Строк надання не більше 72 годин з початку надання соціальної послуги, після чого для подолання складних життєвих обставин особа чи сім’я отримує інші необхідні соціальні послуги. Соціальні групи: особи, сім’ї, групи осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі постраждалим від насильства в сім’ї. Умови надання послуги: безоплатно, за плату або з установленням диференційованої плати відповідно до законодавства. Документи, необхідні для отримання послуги:
Правові підстави для надання соціальної послуги: Державний стандарт соціальної послуги кризового та екстреного втручання (наказ Мінсоцполітики від 01.07.2016 № 716, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.07.2016 за № 990/29120). Підстави для відмови у наданні послуги: суб’єкт, що надає соціальну послугу, може відмовити отримувачу соціальної послуги у її наданні, якщо суб’єкт не в змозі задовольнити потреб отримувача соціальної послуги.
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКАСОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ СОЦІАЛЬНОЇ ПРОФІЛАКТИКИ
Назва послуги: СОЦІАЛЬНА ПРОФІЛАКТИКА Зміст послуги: комплекс заходів, що здійснюються суб’єктом, який надає соціальні послуги, спрямований на попередження, обмеження та зупинення негативних соціальних і особистісних (поведінкових) явищ та їх наслідків у соціальному середовищі та реалізується за допомогою різних інструментів впливу соціального, юридичного, педагогічного, психологічного характеру. Форма надання послуги: у приміщенні суб’єктів, що надають соціальну послугу; у приміщенні підприємств, установ, організацій та закладів, що замовили соціальну послугу; у приміщенні установ соціального обслуговування, які функціонують в умовах цілодобового і денного перебування; у закладах освіти, охорони здоров’я, захисту дітей, установах виконання покарань та правоохоронних органів; на вулиці; за місцем проживання отримувача послуги.
Соціальні групи: особи, сім’ї, групи осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, незалежно від віку і статі. Умови надання послуги: безоплатно, за плату або з установленням диференційованої плати відповідно до законодавства. Документи, необхідні для отримання послуги: звернення (заява) потенційного отримувача послуги або його законного представника до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення або безпосередньо до суб’єкта, що надає послугу. Правові підстави для надання соціальної послуги: Державний стандарт соціальної послуги профілактики (наказ Мінсоцполітики від 10.08.2015 № 912, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.09.2015 за № 1155/27600). Підстави для відмови у наданні послуги: суб’єкт, що надає соціальну послугу, може відмовити отримувачеві соціальної послуги в її наданні, якщо напрям діяльності суб’єкта, що надає соціальні послуги, не відповідає визначеним індивідуальним потребам отримувача соціальної послуги.
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКАСОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ СОЦІАЛЬНОГО СУПРОВОДУ СІМЕЙ (ОСІБ), ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ В СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ ОБСТАВИНАХ
|