A A A K K K
для людей із порушенням зору
Миляцька територіальна громада
Україна

Щоб допомогти людині, іноді її достатньо просто вислухати...

Дата: 19.01.2023 09:57
Кількість переглядів: 35

Щоб допомогти людині, іноді її достатньо просто вислухати. Однак, слухати теж треба правильно. Особливо це важливо, якщо ви спілкуєтесь на відстані, наприклад, телефоном.

📞 Намагайтеся мінімізувати недоліки комунікації. Якщо погано чуєте, одразу повідомте про це. За потреби – перетелефонуйте.

📞 Використовуйте відеозв'язок, якщо є така можливість. Це допомагає краще порозумітись.

📞 Переконайтесь, що людині зручно говорити.

📞 Уточнюйте будь-яке непорозуміння чи помилку комунікації. «Наприклад, чи могли б ви пояснити, що мали на увазі, коли сказали про…?»

📞 Залиште час на паузи, якщо людина мовчить. Підтримайте фразами: «Все добре, не поспішайте», «Я тут».

📞 Якщо спілкуєтесь із людиною у стані сильного стресу, запропонуйте разом виконати дихальні вправи (глибокий вдих носом та довгий видих через рот).

📞 Залишайтеся на лінії, доки людина не заспокоїться або ви зможете зв'язатися зі службою, яка надасть допомогу.

https://www.facebook.com/watch/?v=1110931822826073

Більше базових правил турботливого спілкування та корисних порад з підтримки інших людей у стресі – у новому розділі «Довідника безбар'єрності» 📲 https://bf.in.ua/etyka-vzaiemodii

Його запущено в межах ініціативи першої леді Олена Зеленська зі створення Національної програми ментального здоров’я, яка реалізується за підтримки World Health Organization (WHO) спільно з Міністерство охорони здоров'я України.

#mentalhealth #психічнездоровя

#bezbariernist #безбарєрність #barrierfree


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь