«Яскраві вироби — темні наміри»
Триває соціальна інформаційна кампанія «Яскраві вироби — темні наміри». Її мета — підвищення обізнаності населення щодо агресивних маркетингових стратегій тТриває соціальна інформаційна кампанія «Яскраві вироби — темні наміри». Її мета — підвищення обізнаності населення щодо агресивних маркетингових стратегій тютюнової індустрії. За результатами опитування Київського міжнародного інституту соціології (лютий березень 2025 р.), 31% українців вживають тютюнові або нікотинові вироби. 45% молоді віком 18–29 років також є споживачами. 75% молоді повідомляють, що бачать рекламу ТВЕН та пристроїв для їх використання. У центрі кампанії — захист дітей і молоді, які залишаються головною мішенню тютюнового маркетингу. - Знаємо їхні методи. - Зупиняємо вплив. - Захищаємо молодь. Подолання тютюнової залежності — це шлях до зменшення передчасної смертності та збереження здоров’я нації. Інформаційну кампанію реалізує Центр Громадянського Представництва "Життя" за підтримки неприбуткової наукової організації «Vital Strategies» у співпраці з Центр громадського здоров’я України. ютюнової індустрії. За результатами опитування Київського міжнародного інституту соціології (лютий березень 2025 р.), 31% українців вживають тютюнові або нікотинові вироби. 45% молоді віком 18–29 років також є споживачами. 75% молоді повідомляють, що бачать рекламу ТВЕН та пристроїв для їх використання. У центрі кампанії — захист дітей і молоді, які залишаються головною мішенню тютюнового маркетингу. - Знаємо їхні методи. - Зупиняємо вплив. - Захищаємо молодь. Подолання тютюнової залежності — це шлях до зменшення передчасної смертності та збереження здоров’я нації. Інформаційну кампанію реалізує Центр Громадянського Представництва "Життя" за підтримки неприбуткової наукової організації «Vital Strategies» у співпраці з Центр громадського здоров’я України. 
